Eesti Emakeeleõpetajate Selts
|
|
|
EES > Kroonika > Konverents 2000 |
Konverents 2000
Võitlus keele olemasolu eest on esimene tingimus rahva ja rahvuse edasipürgimiseks. Aga sellest on veel vähe. Ei ole sellest kyllalt, et rahval on mingisugune oma keel. Väga tähtis nyydsel ajal on see, et see keel oleks arenenud ja väärtuslik kultuurkeel. J.Aavik, 1955
Eesti Emakeeleõpetajate Seltsi konverents EMAKEELE RIIKLIKUST AINEKAVAST ÕPETAJA PILGU LÄBI 12. veebruaril 2000 Tallinnas Õpetajate Majas
10.00 Avamine ja tervitus – Kaja Sarapuu, EES-i esimees Konverentsi eesmärgist ja kodukorrast – Krista Mägi, EES-i ainekava töörühma juht 10.15 Keeleõpetuse alussammastest ja eestlase identiteedist – Urve Läänemets, Nõmme Gümnaasiumi õpetaja- metoodik, pedagoogikakandidaat 10.30 Emakeeleõpetuse “uuenduste” juhtimine – Sirje Nootre, Märjamaa Gümnaasiumi vanemõpetaja 10.45 Mis takistab riikliku õppekava edukat rakendamist – Piibe Leiger, Tartu Reiniku Gümnaasiumi õpetaja, Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna humanitaarainete peakoordinaator 11.00 Aine mahust ja tundide arvust – Külliki Kask, Tartu Karlova Gümnaasiumi õpetaja-metoodik 11.15 Aine sisust ja kommunikatiivsetest oskustest – Anu Helemäe, Pärnu Raeküla Gümnaasiumi õpetaja 11.30 Miks emakeel ja kirjandus ei saa kanda ühte nimetust – Ene Kõvatomas, Suure Jaani Gümnaasiumi õpetaja 11.45 – 12.15 kohvipaus 12.15 Esimese kooliastme ainekavast – Ene Hiiepuu, Harkujärve Kooli õpetaja 12.30 Kas keelereeglite tundmiseta saab keeleoskajaks – Tiiu Puik, Melliste Algkool-Lasteaia logopeed 12.45 Põhikooli õpitulemustest – Anne Vaher, Vändra Gümnaasiumi vanemõpetaja 13.00 Põhikooli kirjandusõpetusest – Piret Järvela, Õismäe Humanitaargümnaasiumi õpetaja 13.15 Gümnaasiumi probleemidest – Erika Rummel , Viljandi Carl Robert Jakobsoni Gümnaasiumi õpetaja 13.30 Mida kutsekooliõpilane emakeelest teab – Helle Aunap, Viljandi Kutsekeskkooli õpetaja 13.45 Hindamisest ja lõpueksamist – Krista Mägi, Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi õpetaja-metoodik 13.45 – 14.15 kohvipaus 14.15 – 16.00 Sõnavõtud Konverentsi lõpetamine
Pöördumine
|
|
|
|